Pierwsza wizyta w klinice medycyny estetycznej

Boom na zabiegi medycyny estetycznej trwa. Coraz więcej osób korzysta z pomocy specjalisty, aby zachować młody wygląd i pozbyć się mankamentów urody. Jeśli Ty również postanowiłaś zapukać do drzwi kliniki medycyny estetycznej, koniecznie  przeczytaj!

Podpowiadamy jak wybrać klinikę medycyny estetycznej oraz radzimy,  jak przygotować się do pierwszej wizyty.

Zanim odwiedzisz klinikę medycyny estetycznej…

Wybierz mądrze! Skutki zabiegu przeprowadzonego w nieodpowiednim gabinecie medycyny estetycznej bywają nie tylko mierne, ale przede wszystkim niebezpieczne dla zdrowia. Zanim dokonasz wyboru zrób research i zweryfikuj:

• czy klinika działa zgodnie z prawem
  • czy zabiegi wykonuje lekarz
  • jakim sprzętem i preparatami dysponuje klinika
  • czy w gabinecie panuje intymna i przyjemna atmosfera.

O najważniejszych aspektach wyboru kliniki medycyny estetycznej pisaliśmy już na naszym blogu. Przeczytaj! >>

Pierwsza wizyta – czego się spodziewać?

Pierwsza wizyta w klinice medycyny estetycznej to przede wszystkim rozmowa z lekarzem. Kluczowe pytanie, które z pewnością usłysz brzmi: „Jaki masz problem i jakie są Twoje oczekiwania?”. Udziel na nie przemyślanej odpowiedzi! Następnie specjalista przeanalizuje Twój problem i oceni stan skóry. Przeprowadzi także wywiad medyczny w celu wykluczenia przeciwskazań do zabiegu.

Wszystkie te informacje są niezwykle ważne dla lekarza. Na ich podstawie zaproponuje bowiem optymalny dla Ciebie plan terapii. Ponadto rozrysuje w jakich obszarach i w jakim celu będzie stosował określone techniki zabiegowe. W miarę możliwości pokaże także efekty, jakie można uzyskać, poddając się określonemu zabiegowi. Poinformuje Cię też o możliwych powikłaniach i przeciwskazaniach, a także zaleceniach pozabiegowych. To również doskonały moment, aby zadawać pytania i wyrazić swoje obawy. Na koniec otrzymasz do podpisania zgodę na wykonanie zabiegu.

Pamiętaj, w zależności od kliniki, przebieg wizyty może się nieco różnić.

Dobre rady od Say WOW!

Określ problem i sprecyzuj oczekiwania

Zastanów się, co tak naprawdę skłoniło Cię do wizyty w klinice medycyny estetycznej. Ważne jest abyś umiała precyzyjnie wyrazić jakiego efektu końcowego oczekujesz. Istotne są także Twoje oczekiwania finansowe. Zastanów się jaką sumę jesteś w stanie przeznaczyć na terapię. Pamiętaj przy tym, iż zabiegi w dobrych klinikach medycyny estetycznej nie należą do najtańszych! Nie oszczędzają one bowiem na materiałach i pracują na preparatach renomowanych firm. Dzięki temu, efekty zabiegów prezentują się naturalnie, a Ty nie jesteś narażona na niebezpieczne skutki uboczne.

Bądź szczera

Wywiad medyczny to obowiązkowy element wizyty u lekarza medycyny estetycznej. Na podstawie uzyskanych informacji lekarz zaproponuje formy terapii oraz wykluczy przeciwskazania do zabiegu. Ważne jest, abyś szczerze odpowiedziała na zadane pytania. Niektóre choroby, leki i kosmetyki mogą być bowiem przyczyną komplikacji oraz powikłań okołozabiegowych.

Lekarz może zapytać m.in. o takie kwestie jak:

• ciąża i laktacja,
  • choroby przewlekłe,
  • przebyte choroby nowotworowe,
  • aktywne infekcje wirusowe, grzybicze, bakteryjne,
  • alergie,
  • przyjmowane leki i suplementy,
  • przebyte dotychczas zabiegi medycyny estetycznej
  • stosowane kosmetyki,

Jesteś w ciąży lub karmisz piersią? Masz aktywną chorobę nowotworową, infekcję bakteryjną, grzybiczą, wirusową? Masz skłonność do powstawania przebarwień i bliznowców? Ze względu na możliwe powikłania, lekarz może odmówić Ci wykonania zabiegu!

Nie bój się pytać

Zastanów się, o co chciałabyś zapytać lekarza medycyny estetycznej. Wizyta konsultacyjna to idealny moment, aby rozwiać wszelkie obawy i wątpliwości. Pamiętaj nie ma głupich pytań! Doświadczony specjalista powinien wyczerpująco odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.

Pierwsza wizyta w klinice medycyny estetycznej wiąże się zwykle ze strachem i niepewnością. Odpowiednie przygotowanie pozwoli Ci w przemyślany sposób odpowiedzieć na pytania, które w trakcie wizyty zada lekarz i sprawi, że poczujesz się pewnie i komfortowo.

Zrób pierwszy krok!

Skorzystaj z konsultacji ze specjalistą Say WOW! Medycyna Estetyczna.

Zadzwoń: 32 506 53 00
Napisz: info@saywowclinic.pl

KATEGORIE

OSTATNIE POSTY